Vær med i Kommunikationsudvalget

Nu har du chancen for at blive en del af sejlklubbens Kommunikationsudvalg!

Vi søger 1-2 aktive medlemmer med interesse for kommunikation. Har du erfaring indenfor digitale kanaler, vil det være et plus, men ikke et krav. Med interesse, nysgerrighed og lyst til at lære nyt, kommer vi langt :-)

I kommunikationsudvalget arbejder vi med klubbens digitale kanaler, grafiske profil, billeder, markedsføring, to årlige konkurrencer, kultur og meget andet. De seneste år har været præget af oprettelse af en ny hjemmeside, etablering af nyt klubhus og klubbens 100 års jubilæum, men der er stadig masser af spændende ting at kaste sig over. Skal vi fx på Instagram, skal vi lave spørgeundersøgelser, skal vi have en drone til optagelse af kapsejladser som kan vises live i klubhuset, skal vi fortsat anvende Facebook osv. osv..

Skriv til ssv.kommunikationsudvalg@gmail.com eller kontakt Lotte Monefeldt  (kontaktoplysninger finder du på Om os) hvis du vil høre mere :-)

Vi glæder os til at høre fra dig.