sejl kapsejlads

Den bedste måde at blive en dygtigere sejler på, er at måle sig med andre.
Øve starter, trimme, bådhåndtering, læse vind og strøm, navigere, kapsejladsregler osv.
Vi arrangerer kapsejladser for vores medlemmer og naboklubber, og deltager også udenbys.

tilmeld

Du tilmelder dig vores kapsejladser på kapsejlads.nu under sejladsnavn eller klubnavn. På kapsejlads.nu findes også en gastebørs.

Datoer for kapsejladser og træning i 2024

tune-up kapsejladstræning

Lørdag, den 20. april kl. 10-12
Lørdag, den 27. april kl 10-12

Intro-/opstartsmøde onsdagskapsejlads

Onsdag, den 24. april kl. 19 i klubhuset

Onsdagskapsejladser

Onsdag den 1. maj kl. 18 (se beskrivelse nedenfor)
Alle onsdage i maj, juni, august og september

One/two star

Lørdag, den 15. juni

Snapsesejlads

Lørdag, den 21. september

Tune-Down Kapsejladstræning

Lørdag, den 28. september kl. 10-12
Lørdag, den 5. oktober kl. 10-12

onsdagssejladser

Vi sejler kapsejlads hver onsdag i maj, juni, august og september, med efterfølgende fællesspisning. Første gang er den 1. maj.

Vær opmærksom på, at sejladsen starter 30 min. tidligere i september, dvs. første start er kl. 18.00.  Alle både kan deltage, men din båd skal forinden være tilmeldt kapsejlads.nu. Du kan også deltage som gæstesejler.
Se dommerlisten her
Se resultaterne fra kapsejladserne her

Tilmeld din båd på kapsejlads.nu, hvor du også finder en gastebørs.

kapsejlads.nu

Vi benytter kapsejlads.nu til afvikling af kapsejladser. Du skal oprette en profil som skipper eller gast, vælge Sejlklubben Snekken Vordingborg og de sejladser du er interesseret i. Hvis du har spørgsmål til oprettelsen, er du velkommen til at kontakte Kapsejladsudvalget.