vil du også være medlem?

Hvad enten du har sejlbåd, motorbåd, er tidligere eller kommende bådejer, er du velkommen til at blive medlem af vores sejlklub,. Bliv en del af et stærkt fællesskab og sammenhold, og få adgang til en lang række fordele.

for dig som medlem

Som aktivt medlem har du en lang række fordele og du vælger selvfølgelig selv, hvor meget du vil være med i klubarbejdet, og hvor meget du vil deltage i de forskellige aktiviteter, som afholdes året rundt.

Til højre kan du se nogle af de fordele du får som aktivt medlem.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at besøge os på havnen eller sende en mail.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!

medlemsfordele
  • Fællesture, klubaftener med foredrag og kurser, grillaftener og andre aktiviteter året rundt
  • Klubstander og DS stander
  • Lån af klubbens joller
  • Adgang til klubhus og værksted
  • Brug af mastekran
  • Vinteropbevaring af master
  • Lån af sejlklubbens trailer
  • Lån og leje af maskiner/værktøj
  • Leje af klublokaler
  • Sæt dig præg på klubben gennem deltagelse i udvalg

Er du mellem 10 og 25 år?

Så klik dig videre til vores Ungdomsafdeling

priser

Aktive medlemmer > 25 år: 1.200 kr. Ægtefæller/samlevende: 400 kr.
Juniorer/unge < 25 år: 600 kr. Søskende: 300 kr. Grundet sponsorat tilbyder vi juniorer/unge GRATIS kontingent i 2023 og 2024
Passive medlemmer: 250 kr.
Priserne er per år. Ved indmeldelse efter den 1. august beregnes halvt kontingent.

sådan bliver du medlem

Udfyld nedenstående mailformular med dine oplysninger (navn, adresse, fødselsdag: ddmmåå  og tlf.nr.) og skriv også gerne hvorfor du vil være medlem. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores sejlklub!

Bliv medlem